Różne rodzaje reklamy – na co warto uważać?

Konkurencja w wielu branżach jest bardzo duża, przez co osiągnięcie sukcesu jest trudne. Reklama to narzędzie, które może Wam w tym pomóc, jeżeli tylko będzie odpowiednio i z pomysłem wykorzystana. Sprzedać produkt czy usługę bez reklamy jest bardzo ciężko i chociaż często wiąże się ze znacznymi kosztami, zazwyczaj nie warto na niej oszczędzać.

Reklama w telewizji

Reklama w telewizji to działo ciężkiego kalibru, zarezerwowane dla firm z dużym budżetem. Jeżeli jednak posiadacie duży budżet na emisję reklamy i dobry pomysł na jej realizację, może Wam to się bardzo opłacić. Telewizja dociera do dużej grupy odbiorców, a ciekawa lub zabawna reklama może pozostać na długo w ich pamięci. Jeżeli nie jesteście specjalistami od reklamy, warto zlecić jej stworzenie zawodowcom. Samym pomysłem może zająć się profesjonalna agencja reklamy, a jej produkcją studio takie jak Simple Frame. Nie zapomnijcie jednak, że do realizacji tego typu reklamy faktycznie potrzebna jest duża ilość pieniędzy, a poboczne koszty mogą Was czasami zaskoczyć.

spoty reklamoweReklama filmowa w Internecie

Telewizyjny spot reklamowy może być wykorzystany do promocji produktu czy usługi również w Internecie lub od początku możecie zdecydować się na Internet jako środek przekazu. Wasz film może być wyświetlany na firmowej stronie, na serwisach takich jak YouTube czy na Facebooku. Jeżeli stworzycie naprawdę pomysłową reklamę, która budzi emocje, istnieje duża szansa na to, że użytkownicy sami zaczną rozsyłać ją między sobą. Proces tworzenia reklamy trzeba jednak kontrolować. Jeżeli okaże się ona zbyt kontrowersyjna, jej popularność może nie przynieść Wam zysków, a jedynie złą sławę. W historii reklamy zapisało się już wiele wpadek, których później nie dało się naprawić i konieczny okazywał się rebranding.

Współpraca z blogerami

Blogerzy, którzy mają spore grono czytelników i cieszą się zaufaniem, mogą rozsławić Wasz produkt w sieci. Pozytywna recenzja znanego blogera wzbudza pozytywne uczucia co do produktu. Wiele osób chętnie naśladuje blogerów lub ceni ich rady. Jednakże, nie zapomnijcie wcześniej sprawdzić wybranej osoby, żeby przypadkiem nie okazało się, że dana osoba promuje wartości i opinie niezgodne z polityką firmy.

Prowadzenie profilu na Facebooku

Reklama w mediach społecznościowych jest bardzo popularna, ponieważ na co dzień korzysta z nich masa ludzi. Chociaż na Facebooku możecie wykupić bardziej tradycyjną reklamę, warto poświęcić również trochę czasu na prowadzenie firmowego profilu. Regularna aktywność wzbudza zaufanie, a budowanie relacji z klientami to także ważny element, jeżeli pragniemy stworzyć grono ufających nam, stałych klientów.